Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzePo Suzuki RGV250 i Aprili RS250 czy innej Hondy NSR250 brakowalo takiej wlasnie lekkiej 250tki zdolnej narobic wstydu czterosuwowym 600tkom, a na technicznym torze zawstydzic ociezale litry.
Odpowiedza kto normalny jedzie na pseudo tor litrowym motocyklem? zero funu, zero nauki, ca³y tor na pierwszym biegu, nawet opon siê dogrzaæ nie da do temperatury roboczej. 600 od biedy jeszcze siê nada, ale to jest pó³¶rodek. Problem z motocyklami wymienionymi, aprilia rs250 itp jest taki, ¿e jak zdechnie silnik to masz problem... ma³o ju¿ tego jest na rynku, a jak siê pojawia, to cena jest po prostu chora... a wiadomo, ¿e dwusuw to jednak t³ok trzeba wymieniaæ i to dosyæ czêsto, do tego ca³a reszta osprzêtu. Swoj± drog± fajny pomys³, nowa krew na rynku, ale nie widzê tego jako motocykl drogowy, torowy i owszem, ale drogowy to normy euro itp... jakim cudem dwupak mia³by je spe³niæ?
OdpowiedzZnam takich, co jezdza litrami :) a potem zdziwieni, ze ich na 500cc zostawiam w tyle, a kolega to nawet na 250tce czterosuwowej wstydu chlopakom narobil. Wszystko prawda o dwusuwach, ale na tor jak najbardziej, na droge juz mniej. O normy sie nie martw, da sie je spelnic, choc wymaga to stosowania wtryskow a i takze, niestety, utraty mocy. Dlatego czesto motocykle supersportowe nawet czterosuwowe robi sie w dwoch wersjach coraz czesciej - drogowej, i mocniejszej-torowej (bez homologacji)
Odpowiedz